Zayıflama

Ana Sayfa / Zayıflama
Zayıflama

Fatburn

Fatburn, haftada 3 gün sadece 15 dakika kullanıldığında tüm kasların çalışmasını sağlayarak kalbi yormadan, kan akışını ve kandaki oksijen miktarını arttırarak 1 saatlik fitness çalışmasına eşdeğer performans sağlıyor. Tüm vücuda uygulanan güçlü elektronik stepper’le kaslar hızlı ve sistemli olarak uyarılıyor. Düzenli kullanım sonucunda daha diri, daha genç ve daha fit bir bedene sahip olmak mümkün oluyor.

Pressoterapi

Pnömatik Kompresyon

Pressoterapinin aynı zamanda Pnömatik Kompresyondur. Pressoterapi temel olarak basınç sistemiyle çalışan ve mekanik etkiyle lenfatik ve genel dolaşım drenajı sağlayarak bacaklarda oluşmuş ödem ve sellülit problemlerinde etkin sonuçlar elde edilen bir tedavi yöntemidir. Pressoterapi, vücuttaki lenf noktalarından başlayarak yapmış olduğu basınçlı uyarılarla ayak tabanından göğüs altına kadar uygulanan bir basınç terapisidir. Vücuttaki lenfatik ve venöz dolaşımı hızlandırarak damarlar arasında biriken sıvıyı drene eder. Sellülit, özellikle kadınlarda oluşan; ergenlik, doğum ve menopoz dönemlerinde hormonal değişiklerle de tetiklenen aynı zamanda yanlış beslenme, hareket azlığı ile artan ve genellikle kalıtsal zemin taşıyan bir hastalıktır. Pressoterapi uygulaması sonucu estetik açıdan görünümün düzelmesinin yanında mevcut dolaşım bozukluğu giderildiği için toksinlerin vücuttan atılması da kolaylaşır. Pressoterapi uygulaması genellikle problemin durumuna göre tek başına veya diğer sellülit ve bölgesel incelme tedavilerine(karboksiterapi, mezoterapi vb.)ek olarak yapılabilir. Genellikle haftada iki kez planlanan ortalama, 20-30 dk. süren uygulamaları vardır.

Radyofrekans

Radyofrekans, ses dalgaları ile incelme sağlayan bölgesel zayıflama uygulamasıdır. Bu işlem yapılan diyetlerden sonra hem diyetle hem de sporla vücuttan atılamayan yağların, başka bir etki ile atılması için yapılır. Bu nedenle de kilo verme işlemlerinden sonra, diyete devam edilirken yapılması çok uygundur. Frekansların ısı enerjisi ile termal bir etki sağlayan ses dalgaları yağ dokularını eritir ve yok eder. Termal enerji ile yağ dokularının zarları genişler ve doku içine daha çok oksijen ve sıvı girer. Bu sıvı ve oksijenlerin doku içinde artması ile de yağlar erir. Kısacası radyofrekans yağları eritir. Bu şekilde de bölgesel incelme sağlanır.

Starvac

Refleksoterapi Starvac

Refleksoterapi, bozulmuş cilt reflekslerinin aktivasyonu ve dokularda aktif drenaj sağlayan tedavi yöntemidir. Hareketli silindirleri sayesinde cilt katmanlarına uyumlu vurma ve yuvarlama işlemleri uygulayan işlemdir. Starvac Sıkılaştırma, kan dolaşımı hızlandırma, bölgesel incelme ve şekillenme, toksin atma ve selülitleri tedavi eder.

Ultraton

Vücudumuzun bir çok fonksiyonu, elektriksel uyarılarla kontrol edilmektedir. Bu uyarılar beynimiz tarafından oluşturulur ve sinir lifleri ile kaslarımıza iletilir. Ultratone, yüzlerce farklı programı ile bu uyarıları taklit ederek incelme, kas gelişimi, selülit tedavisi, yüz gerdirme, göğüs kaldırma ve daha bunun gibi bir çok faydalı sonucu sunar.