Mezoterapi

Ana Sayfa / Mezoterapi
Mezoterapi

Gençlik Aşısı

Mezoterapi derinin altındaki orta tabakaya çok küçük boyuttaki iğneler ile gençleştirici ilaçların uygulanmasıdır.

Mezoterapinin en önemli avantajı sorun yaşanan alana ulaşarak ufak miktarlardaki ilaçların kısa sürede etki etmesidir. Bu tedavi ile cildin doğallığını bozmadan, mimiklar etkilenmeden yaşlanma belirtileri geriye sarılabilir. Mezoterapi gevşeme, mat cilt rengi, kırışıklık, sarkma gibi tedavilerde kullanılmaktadır.

İğnesiz Mezoterapi

İğnesiz Mezoterapi – Mezopeeling

İğnesiz mezoterapi elektroporasyon prensibi ile yapılan bir işlemdir. Bu işlemde kullanılan ilaçlar iğne olmadan yani enjeksiyon işlemi yapılmadan cilde gönderilir. Bu işlemde elektriksel akım kullanılır. İğnesiz mezoterapi işlemi iğneli mezoterapiden çok daha başarılı sonuçlar elde edilmesini sağlayabiliyor. Bunun nedeni ilacın cilt altında çok daha homojen bir şekilde dağılmasını sağlamasıdır.30 yaşın geride kalmasıyla birlikte ciltteki yağ oranında azalmalar meydana gelir. Buna bağlı olarak ciltte kuruluk görülür ve bu da özellikle yüz bölgesinde ince çizgiler ve kırışıklıklar şeklinde kendini belli eder.

Mezoterapi Saç

Çok bilinen ve uygulanan klinik uygulamaların başında gelir. Aslında saç termoterapisi ve özel bir baş masajıyla yapılması gerekmektedir. Saç termoterapisinde olduğu gibi saç ozonlanmış bir buhar yardımıyla yumuşatılır ve mezoterapiye hazır hale getirilir. Bu sayede saçlı deri ağrı hissetme açısından da zafiyete uğratılmış olur. Saç termoterapisi yapılmadan yapılan saç mezoterapisinin daha ağrılı olduğu klinik gözlemlerle kanıtlanmıştır. Özetle saç için mezoterapi saçın beslenmesini sağlayan birçok bitkisel karışım solüsyonların dermapen iğneleme sistemi ve mezoterapi enjeksiyonları ile saç köklerine verilmesi sonucu saçı tedavi etmektedir.

Mezoterapi Vücut

Lipodistrafi Tedavisi Vücut Mezoterapisi

Mezoterapinin kelime anlamı orta deri tedavisidir. Temeli, tedavi edilecek bölgeye 4- 6 mm uzunluğunda çok ince iğneler kullanılarak çok küçük miktarlarda ilaçları lokal olarak enjekte etmeye dayanan tamamen tıbbi bir eylemdir. Endikasyona göre değişen çeşitli ilaç karışımları 5-10 dakika gibi bir süre içerisinde deri altına enjekte edilir. Bu tedavi yöntemi vücuttaki bölgesel yağ birikimlerini deride gevşemeye yol açmadan yok edebilmektedir. Çünkü doğal yollardan yağ yakılımını artırmaktadır. Beklenilen kozmetik sonuçlar 4–8 seans arasında gerçekleşmektedir.

Mezoterapi Yüz

Yüz mezoterapisi, cildin yenilenmesini sağlayan vitamin, antioksidan ve ilaçların ilaçlar karıştırılarak cildin altına enjekte edilmesi işlemidir. İşlemden sonra cilt enjekte edilen maddeler etkisini kısa sürede gösterir. Uygulamada cilde uygulanan maddelerin miktarı çok az olduğu için herhangi bir yan etki gösterme olasılığı çok düşüktür. Yüz  mezoterapisi  uygulamasında cildin yenilenmesini sağlayan hyaluronik asit, antioksidanlar, vitaminler, mineraller ve amino asitler, cilde büyük faydalar sağlar, direk cildin altına enjekte edilen bu maddeler cildi uyarır ve cildin elastin ve kollajen üretimini arttırarak ciltte nem katar ve bu şekilde cilt yenilenir.